Ridelejr på DAR

Hvert år inden hestenes sommerferie afholder vi ridelejr på DAR for klubbens medlemmer. Lejren er for alle - små som store - dog kræver vi at rytteren kan ride alle 3 gangarter og kan klare håndteringen af hesten selv, da man ellers ikke får meget ud af lejren. Derudover skal pony/hest og rytter naturligvis passe sammen i både størrelse og i temperament.

Parter har første-ret til lejren. Derfor er der et begrænset antal pladser så man skal være meget hurtigt for at få en plads som elevrytter. Alle ryttere får tildelt deres egen pony/hest som de får lov at ride på hele lejren. Man er også velkommen til at deltage på sin egen pony/hest.

Der vil løbende komme informationer om årets ridelijer på mail og på facebook.

Man tilmelder sig her på klubbens hjemmeside under "Events" som du finder under menupunktet "Tilmelding". Bemærk, der er to forskellige tilmeldingsmuligheder: En for partsryttere og en for elevryttere. Husk at få tilmeldt dig til den rette og læs beskrivelsen grundigt :-)