Info vedr. coronavirus

12-03-2020

Vi har nu åbnet helt op for vores hverdagshold mandag-torsdag. Der er naturligvis en del forholdsregler som fremgår af den seneste mail vi sendte ud til jer den 30. april. Det er meget vigtigt at I følger reglerne, da vi ellers kan ende med at skulle lukke ned igen. Det vi bl.a. sige at der må max være en ledsager med pr. rytter. Rytterne skal helst selv kunne sadle op. Hvis rytteren ikke selv kan sadle op må han/hun sætte sig hen i bilen, mens ledsageren sadler hesten op. Dette er for at sikre, at vi på intet tidspunkt er flere end 10 personer samlet på en gang. Dette og meget andet kan I læse mere om i den fremsendte mail :-)

Vores hold om fredagen og lørdagen har vi desværre stadig ikke mulighed for at åbne helt op for. Her får man "kun" undervisning hver anden gang. Til gengæld vil der være ekstra meget fokus på rytteren, da man max er tre ryttere på banen af gangen. Fredag og lørdag sørger vores hjælpepiger for at hesten bliver sadlet op og af. Ligesom på hverdagsholdene må hver rytter kun have én ledsager med. Dette og meget andet kan I læse om i den mail der er sendt ud søndag den 10. maj. Så snart forsamlingsforbuddet hæves til bare 20 personer har vi mulighed for at åbne helt op på vores fredags- og lørdagshold også.

Vi følger naturligvis situation nøje og informerer løbende vores medlemmer via email - så tjek venligst dit spam-filter i ny og næ om der er kommet en mail fra os. Vi prøver så vidt muligt at annoncere på facebook hver gang der sendes en mail ud.

Al unødvendig ophold i staldene frabedes og vi opfordrer til, at de almindelige offentlige retningslinjer følges.

Vi takker inderligt for vores medlemmers forståelse og opbakning - det betyder alverden for klubben og gør at vi forhåbentlig kommer hele ud på den anden side.

Med venlige hilsner fra bestyrelsen

PS: Hvis du som medlem ikke har modtaget mail, så tjek dit spamfilter, da nogle af vores mails desværre en gang i mellem ryger deri. Hvis du har en hotmail vil det være en god ide at ændre til en anden mail-adresse på din profil, da vores system og hotmails ikke er bedste venner. Ofte slettet hotmail helt vores mail.