Tilmeldingssystemet

06-09-2019

Det er med glæde at vi kan sige at det er lykkedes os mere eller mindre at få alle vores medlemmer oprettet i vores nye system. Vi er stadig super begejstret for systemet og er overbeviste om at det kommer til at gøre livet lettere for mange :-)

Vores system kan mange ting som vi også selv lige skal lære at finde ud af hvordan virker. Hvis I har nogle spørgsmål eller kommentar til systemet så tager bestyrelsen meget gerne mod både ris og ros.Hvis du er et nyt medlem og ønsker at få din hest opstaldet på Dalumgaard Rideklub eller ønsker du at gå på et af vores elevhold kan du under hhv. menupunktet "Elevskolen" og "Opstaldning" se hvordan du får oprettet en profil og tilmeldt dig de rette hold.

Mange hilsner fra bestyrelsen.