Nyt tilmeldingssystem

Bestyrelsen er super glade og spændte på at tage vores nye tilmeldingssystem i brug. Eftersom du sidder og læser dette betyder det at tilmeldingssystemet er oppe og køre og du skal nu senest den 15. oktober have tilmeldt dig systemet.

Dette gør du ved først at oprette en profil under punktet "Opret Profil", hvorefter du kan tilmelde dig holdridning under "Tilmelding" -> "Holdundervisning hvis du er elevrytter. Hvis du er opstalder skal du også først oprette en profil hvorefter du går under "Tilmelding"-> "Opstaldning" og så vælger den boks du ønsker. Bemærk når du har valgt din boks har du mulighed for at tilvælge diverse ting som foldordning osv. 

Bemærk, alle vores bokse, privatundervisning og ridehuskort (for ikke opstaldere) står pt. til nul kroner. Dette skyldes, at I allerede har betalt for jeres boks, tilvalg, faste undervisning og eventuelle ridehuskort for oktober måned via den udsendte faktura. Alle priserne bliver ændret til deres rigtige niveau efter den 15. oktober, hvor alle eksisterende medlemmer gerne skulle have oprettet sig i systemet. Den 1. november og til hver den 1. herefter vil man blive trukket det sædvanlige beløb for hhv. boks, tilvalg, privatundervisning osv. De rigtige priser kan ses her.

Hvis du er forælder til et barn kan du sagtens oprette en profil til dig selv først, hvorefter du går ind på din profil og tilføjer et familiemedlem sådan at hele familien har samme mail og password. Husk ved holdtilmelding er det vigtigt at det er den rette person (dvs. barnet og ikke dig hvis du "blot" er forælder) du tilmelder til holdet - vi har nemlig brug for at kende personens alder der rider for at kunne give de rette rabatter. 

Når du tilmelder dig til enten holdridning eller opstaldning bliver du bedt om at tilmelde et betalingskort (vi tager imod Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Mastercard debit, Maestro, Visa og Visa Elektron). Det er fra dette kort du automatisk hver den 1. i måneden bliver trukket for hhv. opstalding, holdridning og hvad du ellers er tilmeldt. Du får naturligvis en kvittering pr. mail så du kan se hvad du har betalt for. Betalingen løber indtil at du udmeldig dig af klubben eller afmelder dig et hold. Dette gøres ved at sende en mail til kontoret på rideklubbendalumgaard@gmail.com

Det nye system hedder Zakobo og de har været rigtig gode og lave en masse små youtube videoer der forklarer meget pædagogisk hvordan man laver en profil, tilmelder sig osv. Så hvis du har nogle spørgsmål kan du jo starte med at kigger HER.

Hvis du ikke får svar på dine spørgsmål via youtube-videoerne er du naturligvis velkommen til at kontakte kontoret eller Linda fra bestyrelsen så vil vi hurtigst muligt forsøge at få hjulpet dig videre.

Vi håber at I tager godt imod det nye system og ikke kommer til at savne de gamle fakturaer med posten alt for meget :-) 

Mange hilsner fra bestyrelsen.